Hoxe imos divertirnos vendo esta breve curtametraxe chamada “EL
PUENTE” que nos vai axudar na identificación das emocións e na
resolución de conflictos.
Con esta divertida curtametraxe podemos aprender a
identificar as nosas emocións e verbalizalas, tamén a como poder resolver
os conflictos que van aparecendo nas nosas relacións sociais.
Unha vez que o vexamos podemos facer moitas actividades...
Aquí propoñémosvos algunhas para traballar a linguaxe oral, as emocións, a expresión creativa, entre outros aspectos:
- Identificamos e verbalizamos os animais que aparecen no vídeo e o seu tamaño.
- Identificamos e explicamos verbalmente a emoción que pode sentir cada animal e cómo solucionan os conflictos. Podemos tamén plasmar esas emocións en papel usando cores e formas para cada emoción.
Por exemplo: círculo vermello para o enfado, enoxo, rabia… e círculo amarelo para a ledicia, contento…o círculo azul para a dúbida, o medo…. - Cal sería a mellor opción para resolver os problemas de forma pacífica?
- Cal é a forma na que ti resolves os problemas, como os animais grandes ou como os pequenos?
- Buscamos na casa diferentes animais de xoguete e representamos con eles o vídeo coa nosa familia.
- Plasmamos nun debuxo, a parte do vídeo que máis nos gustou .
Unha vez que o vexamos podemos facer moitas actividades...
Aquí propoñémosvos algunhas para traballar a linguaxe oral, as emocións, a expresión creativa, entre outros aspectos:
- Identificamos e verbalizamos os animais que aparecen no vídeo e o seu tamaño.
- Identificamos e explicamos verbalmente a emoción que pode sentir cada animal e cómo solucionan os conflictos. Podemos tamén plasmar esas emocións en papel usando cores e formas para cada emoción.
Por exemplo: círculo vermello para o enfado, enoxo, rabia… e círculo amarelo para a ledicia, contento…o círculo azul para a dúbida, o medo…. - Cal sería a mellor opción para resolver os problemas de forma pacífica?
- Cal é a forma na que ti resolves os problemas, como os animais grandes ou como os pequenos?
- Buscamos na casa diferentes animais de xoguete e representamos con eles o vídeo coa nosa familia.
- Plasmamos nun debuxo, a parte do vídeo que máis nos gustou .
No hay comentarios:
Publicar un comentario